نحوه درخواست توسعه ، جابجایی ، توقف و راه اندازی مدارس غیر دولتی
پس از حمد خدا و درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، با عنایت به نامه شماره 120/292676/1700 - 18/1/95 اداره کل متبوع ، نحوه درخواست توسعه ، جابجایی ، توقف و راه اندازی مدارس غیر دولتی و مراکز پیش دبستانی به شرح ذیل اعلام می گردد.:
1- موسسین محترم دارای مجوز که مدارس و یا مراکز پیش دبستانی آنها مشغول فعالیت می باشد دقت نظر نموده که از این پس هر نوع درخواست جهت توسعه ، جابجایی ، توقف و ... از طریق سامانهsmgh.isfedu.ir امکان پذیر می باشد که لازم است موسسین محترم در سامانه مذکور با ورود به درگاه موسسین از منوهای بالای صفحه درخواست مورد نظر خود را انتخاب و پس از طی نمودن مراحل مختلف در سیستم جهت پیگیری های بعدی به کارشناسی امور مشارکتها مراجعه نمایند.
2- پذیرش درخواست های فوق الذکر مشروط به نیاز منطقه و بررسی تراکم مدارس غیر دولتی و تاییدیه مسئولین مربوط در مدیریت می باشد و صرفا ثبت درخواست در سامانه حقی را برای موسسین ایجاد نمی کند .
3- با توجه به تراکم بالای مراکز پیش دبستانی در مکان های مختلف شهر و حومه ، پذیرش در خواست توسعه در زمان فعلی امکان پذیر نمی باشد و جهت سایر موارد از جمله جابجایی و ... هماهنگی لازم با کارشناسی امور مشارکت ها ضروری است.
4- ثبت درخواست تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی جهت متقاضیان جدید فعلا در سامانه فعال نمی باشد و صرفا افرادی که سال قبل موفق به ثبت نام و یا دریافت موافقت اصولی گردیده اند می توانند با مراجعه به امور مشارکت ها حداکثر تا تاریخ 15/2/95 پرونده خود را پیگیری نمایند . ضمنا در صورت وصول بخشنامه در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.
5- شیوه نامه و راهنمای لازم به انضمام سایر موارد مربوط به این بخشنامه در سامانه فوق الذکر ، از منوی دانلودها قابل دریافت می باشد و مدیران محترم مدارس غیر دولتی بخشنامه را به رؤیت موسسین برسانند.